wtorek, 20 sierpnia 2013

LBA #3

Po raz trzeci zostałam nominowana. Bardzo dziękuję Nadii i Majce ;*

Pytania:
1. Jak masz na imię?
Hania
2. Ile masz lat?
16
3. Czy masz jakąś pasję jeśli tak to jaką?
Uwielbiam rysować :)
4. Czy lubisz śpiewać albo tańczyć?
Uwielbiam, ale nie jestem w tym najlepsza XD
5. Ulubiony kolor?
Różowy i czerwony. Chociaż ostatnio też czarny, nie wiem dlaczego :D
6. Ulubiony film?
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy
7. Kogo z Violetty lubisz najbardziej?
Violę, Leona, Fran, Marco i Diego ^^
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Gdy już znajdę trochę czasu dla siebie, rysuję albo czytam książki. I cały czas słucham muzyki :)
9. Jakie masz marzenie?
Mam wiele marzeń, ale największe to żeby polecieć do Hiszpanii, Francji i Włoch *.*
10. Jakie jest twoje ulubione miejsce?
Hm... Trudne pytanie... Chyba mój pokój, bo mogę się tam zamknąć i odciąć od całego świata.


Nominuję tylko 2 blogi, bo nie chcę się powtarzać :)
http://tini-story.blogspot.com/
http://leonettablog16.blogspot.com/



Moje pytania:
1. Ulubiony kwiat?
2. Masz rodzeństwo?
3. Ile masz lat?
4. Jakie miejsce chciałabyś zobaczyć?
5. Lubisz śpiewać i tańczyć?
6. Viola i Leon czy Viola i Diego?
7. Czytasz mojego bloga?
8. Co skłoniło cię do pisania?
9. Kim chcesz być w przyszłości?
10. Kogo z obsady Violetty chciałabyś poznać najbardziej?

1 komentarz: