czwartek, 29 sierpnia 2013

Konkurs

Więc sprawy mają się tak: do konkursu zgłosiła się jedna osoba. Trochę mi smutno, ale w sumie się cieszę :) Gratuluję Laurze325. Twój rozdział jest naprawdę świetny :* Możecie go znaleźć w zakładce konkursy, a watro go przeczytać. Chciałam go wstawić jako dalszy ciąg, ale nie mogę wymyślić, co może się stać dalej :(
Laura 325, mam nadzieję, ze mi wybaczysz.

Bez dalszego owijania w bawełnę. 

Domyślam się, że twoją ulubioną parą jest Leonetta :)


To chyba tyle... 
Jutro nowy rozdział i 
zachęcam do przeczytania rozdziału 41 w zakładce KONKURS.


2 komentarze:

  1. Dziękuję :)
    Mogę Ci pomóc z dalszą częścią :)
    Kontakt dostępny na mailu askag.1994@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam Ci :)
    Zapraszam do siebie :
    http://www.podwojnamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń