wtorek, 27 sierpnia 2013

A gdyby tak...

Co powiecie na konkurs? :)

Doszłam do wniosku, że skoro mój blog ma tyle wyświetleń, to znaczy, że ktoś to jednak czyta XD Jako że w moim opowiadaniu rozpoczyna się nowy rok, postanowiłam zorganizować konkurs.

Do 3 września możecie przysyłać mi WASZ rozdział 41! Co wy na to? 

Ja jakoś nie mam pomysłów jak zacząć ten rozdział. Więc tak: rozdział przysyłajcie na mój e-mali: hania.lewandowska@gazeta.pl
Macie czas do 3 WRZEŚNIA :)

NAGRODY:
DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH BLOGA:
1. MIEJSCE ~ miesiąc reklamowania bloga
dyplom 
20 komentarzy

2. MIEJSCE ~ dwa tygodnie reklamowania bloga
dyplom
10 komentarzy

3. MIEJSCE ~ tydzień reklamowania bloga
dyplom
5 komentarzy

DLA OSÓB NIE POSIADAJĄCYCH BLOGA:
1. MIEJSCE ~ dyplom
następne 10 rozdziałów dedykowane tej osobie

2. MIEJSCE ~ dyplom
następne 5 rozdziałów dedykowane tej osobie

3. MIEJSCE ~ dyplom
następne 2 rozdziały dedykowane tej osobie


Oprócz tego, każdemu kto weźmie udział w konkursie zadedykuję obrazek z ulubioną parą lub postacią z serialu. 


REGULAMIN:
  1. Prace możecie przysyłać na mojego malia do 3 września do godziny 18.00.
  2. Musi to być kontynuacja mojego opowiadania.
  3. Rozdział musi mieć przynajmniej 500 słów.
  4. Najlepiej, gdyby był napisany w WORDZIE.
  5. Musi być imię i nazwisko i/lub nazwa na bloggerze.
  6. Musicie podać imię/imiona bohaterów/par, żebym mogła zrobić dedykacje.


To chyba na tyle... Mam nadzieję, że ktoś weźmie w tym udział ;p Jeśli nie, to trudno, ale naprawdę zachęcam :)

Życzę weny :)
Hania ;*

I żeby nie było pusto:











NAPRAWDĘ ZACHĘCAM DO PISANIA :)

3 komentarze:

  1. Zgłosiłam się :)
    Rozdział napisany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :D
      Biorę się za czytanie :)

      Usuń
  2. Zapraszam do mnie http://violetta-opowiadanie1.blogspot.com/
    p.s super blog!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń