poniedziałek, 20 stycznia 2014

WRÓCIŁAM :D

Biorąc prysznic wpadłam na pewien pomysł :D
Reaktywuję bloga, ale nie będzie taki jak wcześniej. Pomyślałam, że to WY będziecie go tworzyć :) Może to nie wypalić, ale mam nadzieję, że jednak wyjdzie :)
Chodzi o to, że to Wy będziecie pisać rozdziały. Zaczniemy zupełnie nową historię Leonetty, Jortini, Dieletty czy kogo tam chcecie :) Do soboty każdego tygodnia możecie przysyłać mi kolejne rozdziały, a ja wybiorę jeden i go opublikuję. W następnym tygodniu będzie kontynuacja poprzedniego i tak w kółko :)
W tym tygodniu do 20.00 w sobotę czekam na Wasze prologi. 
W postach możecie dawać zdjęcia i co Wam się tylko podoba, ja będę wprowadzała jedynie drobne korekty, jak przecinki czy coś XD
Prace możecie przysyłać na email: hania.lewandowska@gazeta.pl
Myślicie, że wypali? :)
Powodzenia i całuski :*


3 komentarze:

  1. Fajny pomysł :*
    Postaram się coś napisać ^-^
    Napisz do mnie na GG przypomnienie okey??? ;)
    Mój numer: 23546106 *-*
    Czekam na wiadomość <333
    Buziak ;***
    ~~Kate Verdas

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam,że to bardzo dobry pomysł i postaram się coś wyskrobać. :3
    Życzę Ci żeby twój pomysł się ziścił. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Maria Kwiatkowska Ogarnij downa!Na tym blogu nie ma nic o Violettcie tylko jakies pierdoly...

    OdpowiedzUsuń